PUBLICIDADE

A peregrinaxe dos amorodos de Huelva conclúe aos pés do Apóstolo

Recibimento na praza do Obradoiro á chegada da peregrinaxe

Despois do apagamento, volveu a luz. E, xunto a ela, fixérono os amorodos de Huelva, que remataron a súa particular peregrinaxe en Santiago de Compostela.

Unha segunda edición da campaña #YoComoFresasdeHuelva que, como xa ocorrese o ano pasado, regresou aos pés do Apóstolo para poñer un broche de ouro cun espectáculo de luz, saúde e felicidade.

O Camiño realizado, desde o primeiro acto en Madrid, estivo cheo de anécdotas, bos momentos e, tamén, algún contratempo causado pola inexplicable e sorprendente decisión do Concello de Barcelona de non permitir a repartición na Cidade Condal. Pero a alegría foi a tónica de cada repartición grazas, en especial, á mascota de UPA, Fresi, que fixo as delicias en todas as cidades e colexios por onde pasou a campaña.

PUBLICIDADE

Máis de 2.000 terrinas de amorodos e, como novidade este ano, outras 2.000 de arandos foron repartidas polos secretarios xerais de UPA Andalucía, Jesús Cózar; de UPA Huelva, Manuel Pedra; e de Unións Agrarias UPA, Roberto García, a quen acompañou nesta ocasión tan especial un agricultor de Huelva, Manuel Cumbreras, directivo da empresa FNM, encargada de fornecer os amorodos da variedade Marisma que se repartiron ao longo da campaña. Eles foron os encargados de explicarlles aos cidadáns de Santiago de Compostela que hai detrás destes actos, que hai detrás dun sector estratéxico na economía andaluza e española e, sobre todo, que beneficios conleva comer amorodos de Huelva. E todo iso no marco incomparable da Catedral de Santiago e aos sones dun grupo de gaiteiros que puxeron o punto musical a un fin de campaña único.

“Concluímos a campaña de promoción dos amorodos de Huelva no mellor sitio posible, ante o Apóstolo Santiago. UPA levou a cabo a súa particular peregrinaxe dos amorodos por España, incluso chegando ata o corazón da Unión Europea, Bruxelas, cunhas reparticións nos que, sempre en positivo, defendemos un sector moderno e líder en produción de calidade. Unha segunda edición da campaña que o tempo nos ha demostrado que foi un éxito e que tivo unha importancia capital para seguir concienciando a todos os cidadáns de que comer amorodos de Huelva énchelles de saúde e de felicidade. Se cando comezamos a campaña, no mes de marzo, foi importante transmitir a importancia de consumir amorodos de Huelva, agora, é fundamental que saiban que o noso sector move cada día a miles de agricultores e máis de 100.000 traballadores que se levantan para producir un alimento san, seguro e sostible”, explicou o secretario xeral de UPA Andalucía, Jesús Cózar Pérez. Pola súa banda, o secretario xeral de UPA Huelva, Manuel Pedra, fixo fincapé na elección de Santiago de Compostela para pechar a campaña.

“Nós facemos todos os anos un Camiño vital, porque os amorodos saen de Huelva ao mundo enteiro para o goce dos cidadáns, tanto de España como de moitos outros países, grazas ao esforzo, o traballo constante, o investimento e a ilusión dos agricultores, que deben afrontar moitos momentos duros nese camiño e deben superar moitos bulos e o abuso dos especuladores. Un Camiño que nos volveu a traer a Santiago de Compostela para terminar e co que A peregrinaxe dos amorodos de Huelva conclúe aos pés do Apóstolo. Porque non é normal que ao agricultor páguesenos, en orixe, 1,20 euros por un quilo de amorodos, e de aí debemos retraer todos os gastos de recolección, manipulación e transporte, mentres que aos consumidores cóbranlles ata 8 euros nos lineais. Alguén se está quedando co diñeiro, e non é xusto”, afirmou Manuel Pedra.

Por último, Roberto García, secretario xeral de Unións Agrarias UPA, anfitrión do acto, expuxo na repartición: “Os consumidores galegos son moi conscientes da importancia de consumir alimentos próximos, de proximidade, porque son sinónimo de calidade e saúde.

Con esta iniciativa #YoComoFresasdeHuelva queremos poñer en valor ese traballo do agricultor e do gandeiro, que diariamente producen alimentos sans e con toda a seguridade do mundo, porque somos os primeiros interesados en coidar a contorna, protexer o medio rural e elaborar produtos cos que seguir sendo a despensa de Europa. Pero debemos poder facelo con prezo, en igualdade de condicións, e coa confianza de que poderemos seguir facéndoo no futuro”, concluíu. UPA Andalucía realizará un último acto con motivo da campaña de promoción #YoComoFresasdeHuelva. Será o próximo 29 de maio nun marco incomparable, o Peirao das Carabelas, punto de encontro da partida de Cristóbal Colón cara a América, e que servirá para descubrir os magníficos datos do impacto que tivo na sociedade esta segunda edición.

PUBLICIDADE

PorBisbarra

Redacción. Xornal Independente que achega a información máis local e comarcal de Galicia.